• همکاران فعال: 13631
  • محصولات موجود: 5389

از کجا لوازم جانبی عمده بخریم؟(لیست مراکز خرید)

امروزه با توجه به گرانی و شرایط اقتصادی افرادی که در شرف ایجاد یک کسب و کار هستند باید در خرید خود به صورت عمده بسیار دقت نمایند. یکی از کسب و کار های سود آور و پویا  امروزه فروش لوازم جانبی می باشد. در این خصوص باید حتما این مورد را بدانید که یکی از مهمترین قوانین کسب و کار این مورد می باشد که فروشنده هنگام خرید باید سود کند. این به آن معناست که خرید عمده خود را از مرکزی با قیمت ارزان و اجناس با کیفیت انجام دهید.

در ادامه ما لیستی را تقدیم حضورتان خواهیم کرد که با استفاده از ان میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید لوازم جانبی به صورت عمده بفرمایید:

 

1- شرکت عمده کام (پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در سراسر کشور به صورت نقد و اقساطی)

گروه بازرگانی عمده فروشان ، با بیش از 22 سال سابقه پخش عمده لـوازم جانبی کامپیوتر از سال 1381 اقدام به واردات کالا از کـشور چیـن نموده و یکی از پیشگامان در عــرصه واردات و پخش عمده لوازم جـانبـی کامپیوتر می باشد و همچنیــن وارد کننده برندهای TP-LINK ، DENMEN و نماینده انحصاری بـــرندهای GREAT ، IFORTECH در ایران می باشد و امکان خرید به صورت چکی یا نقدی را برای طیف وسیعی از محصولات خود ارائه می کند.

شماره تماس :02188800803  (20 خط)

آدرس :تهران، خ کریمخان، نرسیده به میدان  ولی‌عصر،  خ گلابی،  پلاک 2، واحد 13

پشتیبانی تمام وقت:هفت روز هفته (8 الی 22) 09123255206

کانال تلگرام :  https://t.me/omdecom

omdecom

مطالعه بیشتر :خرید عمده لوازم جانبی موبایل

 

2- پاساژ چارسو (مرکز خرید و فروش محصولات و کالاهای دیجیتال)

 مجتمع چارسو به صورت تخصصی مرکز خرید و فروش محصولات و کالاهای دیجیتال است از انواع گوشی‌های همراه تا برندهای مختلف لپ‌تاب و همچنین لوازم جانبی مربوط به آن. انواع کالاهای دیجیتال از تمامی برندهای معتبر روز دنیا در این مجموعه عظیم به فروش می‌رسند.

 تلفن: 61720000 -021

 آدرس: تهران ، خیابان جمهوری ، تقاطع حافظ

 ایمیل: info@charsou.com

وب سایت :charsou.com
 
پاساژ چارسو

3-پاساژ علالدین (مجتمع تجاری خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال در تهران)

    پاساژ علاء الدین یک مجتمع تجاری خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال در تهران واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و حافظ است که توسط رضا علاءالدین تأسیس شده‌است.

        آدرس: تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، مجتمع تجاری علاالدین

        تلفن: ۰۲۱۶۶۷۵۵۰۰۰ 

        ساعت کار: همه‌روزه به‌جز روزهای عزاداری و تعطیل؛ از ۱۱ ظهر تا ۲۱

تصویر پاساژ علالدین

4-سایت دیجی پخش

تصویر صفحه اول یک سایت-min

فروشگاه دیجی پخش از سال 1393 فعالیت خود را در خصوص نظارت بر بازار لوازم جانبی موبایل شروع کرد و پس از گذشت 4 سال اقدام به راه اندازی فروشگاه مستقل خود شد ، وبسایت این فروشگاه در سال 1397 راه اندازی شده است .

بخش پشتیبانی و فروش : 09128170716

 

5-سایت خرید عمده

تصویری از صفحه اول یک وب سایت-min

سایت خرید عمده در زمینه خرید فروش لوازم جانبی موبایل فعال می باشد و به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.

بخش پشتیبانی و فروش :02632220700

آدرس : کرج چهارراه هفت تیر مجتمع کیش طبقه همکف واحد 121

ویدیو معرفی مراکز برای خرید لوازم جانبی موبایل عمده 

 

چرا پاسخ  سوال از کجا لوازم جانبی عمده بخریم را باید با عمده کام پاسخ دهیم؟

مجموعه عمده کام بزرگترین مرکز پخش لوازم جانبی در ایران است. این شرکت از سال 1381 اقدام به فعالیت و واردات در این زمینه کرده است. تمامی لوازم جانبی موبایل از انواع برند ها و برای انواع مدل ها در این فروشگاه موجود می باشد. در این بخش به ویژگی های منحصر بفرد این مجموعه اشاره خواهیم کرد:

  1. اولین و مهمترین مورد در خصوص این مجموعه سابقه و کاربلد بودن این شرکت می باشد. زیرا که فروش عمده بسیار متفاوت با خرده فروشی است. در این وضعیت بازار و عدم ثبات قیمت ها و ارز کار کردن با مشتریان در حجم بالا به صورت شرایطی بسیار سخت و پر ریسک می باشد.
  2. از این مجموعه به راحتی می توانید از تمام ایران خرید کنید. با مراجعه به سایت این شرکت علاوه بر خرید حضوری، خرید آنلاین نیز می توانید داشته باشید.
  3. تمامی اجناس قرار داده شده در سایت این مجموعه دارای مشخصات کامل و شفاف می باشد. قیمت ها هم در سایت برای اعضا این شرکت نمایش داده می شود.
  4. برای اینکه پاسخ به سوال از کجا لوازم جانبی عمده بخریم بدون شک باید به این شرکت فکر کنید. تمامی لوازم جانبی موبایل برای تمامی برند ها و مدل های جدید و قدیمی در این مجموعه به صورت یکجا موجود می باشد. شما به راحتی می توانید خرید عمده خود را در این زمینه انجام دهید.
  5. همچنین تمامی لوازم جانبی مورد نیاز کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ هم به صورت عمده در تمامی مدل ها موجود می باشد. این شرکت یکی از قدیمی ترین فروشگاه ها می باشد که در این زمینه فعالیت می کند.
  6. در سال های اخیر این مجموعه اقدام به گسترش فعالیت در واردات لوازم جانبی سایر تجهیزات نیز کرده است. یکی این موارد لوازم یدکی و جانبی انواع دوربین های مدار بسته می باشد.

تصویری در رابطه با لوازم جانبی موبایل

نکته:

از کجا لوازم جانبی عمده بخریم در خصوص تجهیزات شبکه نیز این شرکت پاسخگوی این سوال خواهد بود.  این شرکت در سایت خود به صورت جداگانه اقدام به دسته بندی لوازم و تجهیزات شبکه نیز کرده است. پس می توان از این سایت برای خرید عمده تجهیزات شبکه نیز استفاده کرد.

مطالعه بیشتر : خرید عمده موس

خرید لوازم جانبی موبایل یشتر شامل چه اقلامی می شود؟

قبل از اینکه تحقیق کنید که از کجا لوازم جانبی عمده بخریم باید انواع لوازم جانبی را بشناسید و هدف خرید خود را مشخص نمایید. در این بخش به انواع لوازم جانبی موبایل اشاره خواهیم کرد:

  1. انواع ایرپاد: یکی مواردی  که باید بدانیم از کجا لوازم جانبی عمده بخریم این مورد می باشد.  امروزه استفاده از ایرپاد یا هندزفری بلوتوثی با توجه به افزایش سرقت گوشی و مشغله مردم افزایش یافته است. همچنین اقبال مردم به گوش دادن موسیقی در اماکن عمومی نیز باعث افزایش استفاده از این گجت شده است. تمامی برند های مطرح دنیا اقدام به تولید این نوع از لوازم جانبی گوشی با انواع مدل ها کرده اند. 
  2. انواع پاوربانک: این منبع انرژی سیار هم در ظرفیت های مختلف و در برند های مختلف در بازار موجود می باشد. استفاده از این گجت به دلیل استفاده دائمی از موبایل برای افرادی که معمولا بیرون از خانه هستند ضروری است. در خرید این تجهیزات کیفیت، سرعت شارژ، ظرفیت و برند را باید در نظر داشته باشید.
  3. شارژر: مهمترین موردی که باید بدانید از کجا لوازم جانبی عمده بخریم شارژر می باشد. آداپتور شارژر برای انواع گوشی بسیار مهم است. اصلی و فیک بودن شارژر می تواند باعث سلامت و یا خرابی باتری گوشی شود. به ویژه در مدل های فست شارژ باید حتما از شارژر اصلی استفاده کنید.
  4. کابل شارژ: این مورد هم مکمل گزینه قبلی می باشد. اگر آداپتور با یک کابل مناسب به گوشی متصل نشود باعث کاهش عمر باتری خواهد شد.

معرفی مراکز فروش لوازم جانبی موبایل به صورت عمده

      5.کاور و گلس گوشی: این مورد مانند بنزین خودرو بوده و برای هر مغازه لوازم جانبی فروشی ضروری می باشد. کاور ها به صورت روزانه بر اساس علایق افراد تولید می شود. همچنین علاوه بر زیبایی کیفیت و میزان محافظت از گوشی هم در این لوازم جانبی مطرح است. 

  1. سوال از کجا لوازم جانبی عمده بخریم را باید در خصوص بلندگو های بلوتوثی بسیار جدی برای خود مطرح نماییم. این گجت های جدید روز به روز محبوب تر وجذاب تر برای کاربر می شوند. سایز، برند و قدرت صدای ایجاد شده همچنین میزان ساعت قابل استفاده از المان هایی است که در خرید این گجت باید مدنظر داشته باشید.
  2. باتری گوشی: از کجا لوازم جانبی عمده بخریم در این مورد بسیار مهم می باشد زیرا که به جرات می توان گفت باتری گوشی به اندازه خود گوشی مهم می باشد.  در صورتی که از جای نامناسب خرید کنید و باتری های نامناسب بخرید قطعا مشتری از دست خواهید داشت و مرجوعی کالا نیز خواهید داشت.
  3. کابل های تبدیل موبایل: امروزه بسیاری از اطلاعات افراد در گوشی آنها موجود می باشد. برای انتقال این اطلاعات نیز به انواع کابل برای انواع دستگاه های مختلف می باشد. انواع این کابل باید در یک فروشگاه لوازم جانبی موجود باشد.
  4. انواع هولدر: استفاده از انواع مختلف  این لوازم جانبی موبایل  امروزه به دلیل افزایش تاکسی های اینترنتی و انجام فیلمبرداری داخل خودرو افزایش یافته است.

مطالعه بیشتر :خرید عمده کیبورد 

از کجا لوازم جانبی عمده بخریم که از لحاظ مالی متضرر نشویم؟

در بحث خرید عمده باید حداکثر دقت را داشته باشید. اگر که این خرید به صورت آنلاین باشد باید این دقت را دو چندان کنید. در صورتی که  به سوال از مرکزی نامعتبر خرید کنید علاوه بر ضرر مالی کسب و کار شما هم به خطر خواهد افتاد. 

 ضرر مالی در خرید عمده تنها به معنی عدم ارسال کالا نمی باشد در صورتی که کالای خریداری شده با کالای ارسالی هم مشابه نباشد در این صورت هم متضرر خواهید شد. 

داشتن سامانه امن پرداخت و مجوزها و نماد های لازم برای تجارت الکترونیک هم یکی از موارد لازم و ضروری برای خرید آنلاین است که باید در نظر داشته باشید. 

علاوه بر فکر کردن به این موضوع که از کجا لوازم جانبی عمده بخریم  باید همیشه برای خرید عمده از برند های مطرح و با کیفیت را انتخاب نمایید . زیرا که در این وضعیت اقتصادی مشتریان در خریدهای محدود خود دقت می کنند و اجناس با کیفیت می خرند. 

جمع بندی پایانی در خصوص بهترین مراکز خرید لوازم جانبی موبایل به صورت عمده 

با  اولین خرید از عمده کام و مشاهده قیمت ها و کیفیت کالا های ارسالی دیگر به دنبال پاسخ سوال از کجا لوازم جانبی عمده بخریم نخواهید بود. این مجموعه دارای دفتر فیزیکی نیز بوده و می توانید خرید های حضوری خود را نیز از آنجا انجام دهید. همچنین این شرکت دارای 20 خط تلفن پشتیبانی برای پاسخگویی به مشتریان خود می باشد. پاسخگویی این پشتیبانی به صورت 7 روز هفته از ساعت 8 الی 22 می باشد. تمامی مجوز های لازم برای یک پرداخت امن و ایمن و نمادهایی مانند نماد اعتماد برای این مجموعه فعال می باشد. خرید آنلاین خود را از این سایت با اطمینان خاطر انجام دهید. با خرید از این سایت مطمئن باشید که بهترین اجناس را با عالی ترین شرایط و منصفانه ترین قیمت خریداری کرده اید. 

از کجا لوازم جانبی موبایل بخریم تا متضرر نشویم

مطالعه بیشتر : خرید عمده کابل کامپیوتر

 

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping
X
0
    0
    خرید شما
    کارت شما خالی می باشدبازگشت به فروشگاه