• همکاران فعال: 13634
  • محصولات موجود: 5389

چگونگی تبدیل گوشی به موس کامپیوتر

این سال ها خیلی از ابزار کم کم در حال حذف شدن هستند یا در صورتی که در دسترس نباشند می توان دستگاه دیگری را جایگزین آن ها کرد. تبدیل گوشی به موس کامپیوتر هم یکی از ترفندهایی است که احتمالاً در موارد زیادی به کارتان آید. بر روی گوشی های همراه برنامه های مختلفی قابل نصب است که باعث می شوند شما بهتر و باکیفیت تر کارهای خود را انجام دهید.

آموزش سریع تبدیل گوشی به موس کامپوتر

 

مطالعه بیشتر :خرید عمده لوازم جانبی موبایل

تبدیل موس به کامپیوتر با نرم افزار Unified remote

یکی از برنامه های کاربردی برای تبدیل گوشی به موس لپ تاپ و کامپیوتر برنامه Unified remote است. ابتدا باید این برنامه را دانلود کنید. نرم افزار Unified remote در گوشی آیفون و اندروید قابل دانلود است. برای این که از این برنامه استفاده کنید، ابتدا باید آن را در گوگل پلی یا اپ استور جستجو کنید. پس از پیدا کردن برنامه، آن را دانلود کنید. حال نوبت دانلود آن روی کامپیوتر یا لپ تاپتان است. باید نسخه ویندوز آن را هم پیدا کرده و دانلود کنید. این برنامه قابل اجرا روی سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس در کامپیوتر است.

لینک دانلود نسخه ios برنامه unified remote 

لینک دانلود از گوگل پلی برنامه unified remote 

پس از این که برنامه تبدیل گوشی به موس کامپیوتر را روی هر دو دستگاه نصب کردید، آن ها را به یک وای فای متصل کنید. 

1-نسخه ویندوز برنامه را دانلود و نصب کنید

نصب Unified remote روی کامپیوتر

2-نصب برنامه روی موبایل 

نصب Unified remote روی موبایل

3-برنامه ها را به یک وای فای متصل کنید 

وصل Unified remote به وای فای

 

مشخص کنید که موس را برای چه کاری نیاز دارید. می توانید گزینه های مختلف مانند بازی، مدیا، مدیریت فایل ها و… را انتخاب کنید. پس از این که برنامه را باز کرده و تنظیم کردید، برنامه دسکتاپ را روی منوی کامپیوتر می بینید. حال تنظیمات را در نسخه موبایلی هم تغییر دهید. حال کارتان راحت شده است با کشیدن دست روی صفحه گوشی، امکان حرکت نشانگر روی صفحه لپ تاپ برایتان فراهم می شود. البته با توجه به کاربردهایی که انتخاب کردید، می توانید از موستان استفاده کنید.

تبدیل موس به کامپیوتر با نرم افزار Unified remote

تبدیل گوشی موبایل به موس کامپیوتر با برنامه Remote mouse

برنامه Remote mouse هم یکی از برنامه های کاربردی است که برای تبدیل گوشی به موس کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. تقریباً روش کار این اپلیکیشن همانند برنامه قبلی است. البته ممکن است در بعضی قسمت ها کمی تفاوت با هم داشته باشند.

برای استفاده از برنامه Remote mouse و تبدیل گوشی به موس لپ تاپ یا کامپیوتر، باید این برنامه را در نسخه وب روی کامپیوتر و در نسخه موبایل روی دستگاه تلفن خود دانلود کنید. حال که هر دو نصب شدند، هر دو دستگاه را به یک وای فای وصل کنید.

حال در برنامه تحت وب و موبایلی کارایی مورد نظرتان را انتخاب کرده و از گوشی تان به جای یک موس کارآمد و خوب استفاده کنید. البته علاوه بر حرکت نشانگر موس بر روی صفحه مانیتور، کاربردهای دیگری هم این برنامه دارد که بسته به نیازتان می توانید آن ها را فعال کنید.

مطالعه بیشتر :پخش عمده لوازم جانبی موبایل بندر گناوه

نرم‌افزار WiFi Mouse Pro

برنامه نرم‌افزار WiFi Mouse Pro یک برنامه کاربردی و جذاب است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار از طریق وای فای امکان کنترل موس و کیبورد را در گوشی دارد. شما می توانید به کمک این موس سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس را می تواند کنترل کند.

مطالعه بیشتر :خرید عمده کابل شارژ

تبدیل گوشی موبایل به موس کامپیوتر با برنامه Remote mouse

برای تبدیل گوشی به موس کامپیوتر ابتدا این برنامه را روی گوشی و ویندوز خود دانلود کنید. در ویندوز خود هر گونه آنتی ویروس و فایروالی را که دارید غیرفعال کنید. حال باید در گوشی خود روی دکمه کانکت connect کلیک کنید و وارد برنامه شوید. حال می توانید تنظیمات موجود را انجام داده و یک محیط کاربری مناسب برای خود بسازید. البته نرم افزار موس پرو دارای قابلیت های زیادی است که برخی از آن ها را در ادامه بررسی می کنیم:

شما می توانید هر کدام از برنامه هایی را که معرفی شد مورد استفاده قرار دهید. این که بگوییم کدام برنامه برایتان مناسب تر است، کاملاً بسته به کارایی است که نیاز دارید. همچنین ممکن است خودتان با محیط کاربری یک برنامه احساس راحتی بیشتری کنید. به همین علت می توانید به انتخاب خودتان یک برنامه خوب را برای تبدیل گوشی به موس کامپیوتر یا لپ تاپ انتخاب کنید. این نکته را هم از یاد نبرید که ممکن است برخی از این برنامه ها روی گوشی های قدیمی نصب نشوند؛ از این رو سعی کنید ابتدا گوشی و پیش نیازهای برنامه را بررسی کنید. سپس ببینید گوشی تان این پیش نیازها را دارد یا خیر. در هر صورت استفاده از گوشی به جای موس ممکن است بارها به کارتان آید و شما را از خرید موس بی نیاز کند.

امروزه این گوشی ها فقط برای تماس تلفنی نیستند و قابلیت های زیادی دارند. می توانید در هر زمان که بخواهید، گوشی تان را به یک موس کاربردی تبدیل کنید و از آن برای هدایت سیستم تان بهره ببرید. برنامه های مختلفی هم برای تبدیل گوشی به موس کامپیوتر وجود دارند که می توانید آن ها را دانلود کرده و از آن استفاده کنید. در ادامه این برنامه ها بررسی می شوند.

مطالعه بیشتر :خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر

چگونگی تبدیل گوشی به موس کامپیوتر

برنامه تبدیل گوشی به موس کامپیوتر

برای این که بتوانید گوشی خود را به یک موس حرفه ای تبدیل کنید، باید برنامه هایی را روی آن نصب کنید. هنگام استفاده از این برنامه ها شما قادر هستید گوشی خود را به تاچ پد، کیبورد، موس و… تبدیل کنید. از طرفی کلیدهای کنترل را هم به راحتی می توانید روی گوشی خود طراحی کنید و کاربردهای زیادی را از گوشی خود دریافت کنید. حتی برخی از برنامه های تبدیل گوشی به موس کامپیوتر به شما این امکان را می دهند تا از دور نیز به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید.

برنامه های متنوعی در این زمینه وجود دارند. سعی شده است تا این برنامه ها به گونه ای بهینه شوند که حس استفاده از یک موس خوب را به شما دهد. در ادامه با برخی از پرکاربردترین برنامه هایی که در این زمینه وجود دارند آشنا می شوید.

مطالعه بیشتر :فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین

مطالعه بیشتر :عمده فروش لوازم جانبی موبایل اصفهان

مطالعه بیشتر :پخش عمده لوازم جانبی موبایل مشهد

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping
X
0
    0
    خرید شما
    کارت شما خالی می باشدبازگشت به فروشگاه