• همکاران فعال: 13634
  • محصولات موجود: 5389

فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین

به کمک خرید عمده لوازم جانبی موبایل از پاساژ علاالدین شما می توانید جدیدترین محصولات را با قیمت بسیار مناسب برای کسب و کار خود تهیه کنید. پاساژ علاالدین به عنوان یکی از بزرگترین پاساژها در زمینه فروش لوازم جانبی و موبایل به شمار می رود. به کمک این پاساژ می توانید هر نوع محصولی را برای مغازه، شرکت یا کسب و کار خود تهیه کنید.در ادامه لیستی از مجموعه های پخش را تقدیم حضورتان میکنیم :

1-شرکت عمده کام 

گروه بازرگانی عمده فروشان ، با بیش از 22 سال سابقه پخش عمده لـوازم جانبی کامپیوتر از سال 1381 اقدام به واردات کالا از کـشور چیـن نموده و یکی از پیشگامان در عــرصه واردات و پخش عمده لوازم جـانبـی کامپیوتر می باشد و همچنیــن وارد کننده برندهای TP-LINK ، DENMEN و نماینده انحصاری بـــرندهای GREAT ، IFORTECH در ایران می باشد و امکان خرید به صورت چکی یا نقدی را برای طیف وسیعی از محصولات خود ارائه می کند.

شماره تماس :02188800803  (20 خط)

آدرس :تهران، خ کریمخان، نرسیده به میدان  ولی‌عصر،  خ گلابی،  پلاک 2، واحد 13

پشتیبانی تمام وقت:هفت روز هفته (8 الی 22) 09123255206

کانال تلگرام :  https://t.me/omdecom

 

عمده کام

 

2-سایت دیجی پخش

تصویر صفحه اول یک سایت

فروشگاه دیجی پخش از سال 1393 فعالیت خود را در خصوص نظارت بر بازار لوازم جانبی موبایل شروع کرد و پس از گذشت 4 سال اقدام به راه اندازی فروشگاه مستقل خود شد ، وبسایت این فروشگاه در سال 1397 راه اندازی شده است .

بخش پشتیبانی و فروش : (سریعترین روش ارتباط)     09128170716

 

3-سایت خرید عمده 

تصویری از صفحه اول یک وب سایت-min

سایت خرید عمده در زمینه خرید فروش لوازم جانبی موبایل فعال می باشد و به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.

بخش پشتیبانی و فروش :02632220700

آدرس : کرج چهارراه هفت تیر مجتمع کیش طبقه همکف واحد 121

 

4-پرو آیلند

تصویری از صفحه اول یک وب سایت-min

سایت پرو آیلند در زمینه خرید فروش لوازم جانبی موبایل فعال می باشد و به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.

بخش پشتیبانی و فروش :09191075934 

آدرس : تهران-خیابان جمهوری-بازار چارسو طبقه سوم پلاک E64

 

5-

4-سایت همراه ایران 

تصویری از صفحه اول یک وب سایت

سایت همراه ایران در زمینه خرید فروش لوازم جانبی موبایل فعال می باشد و به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.

سوالات متداول در رابطه با فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین

1-بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل کجاست؟

پاسخ :شرکت های عمده فروشی مانند گروه بازرگانی عمده کام یکی از معترترین مراجع خرید لوازم جانبی موبایل به صورت نقدی یا مدت دار می باشد ، همچنین پاساژ علاالدین و چارسو هم از مراکزی می باشد که امکان خرید عمده در انجا فراهم است.

 

قیمت خرید عمده لوازم جانبی موبایل در علاالدین

توجه داشته باشید که این پاساژ، عنوان بورس موبایل ایران را به خود اختصاص داده است. با داشتن سابقه بسیار زیاد باعث شده است تا به عنوان یک مرکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین در ایران شناخته شود. به همین دلیل روزانه افراد زیادی برای خرید گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاب و حتی لوازم جانبی خاص به این بازار مراجعه می کنند.

این موضوع اهمیت بسیاری برای کسب و کارهای کوچک دارد. همین موضوع می تواند سبب شود تا کسب و کارهای کوچک بتوانند محصولات خود را از یک جا و به صورت کلی خریداری کنند. توجه کنید که داشتن تنوع بسیار زیاد و همچنین امکان پیدا کردن لوازم جدید و قدیمی جانبی، باعث شده است تا این بازار همیشه پر رونق باشد. به دلیل رقابتی بودن بازار، قیمت ها در این پاساژ بسیار مقرون به صرفه است و برای راه اندازی یک کسب و کار می تواند مناسب باشد.

 توجه داشته باشید که خرید از این پاساژ بسیار ساده است، زیرا بسیاری از همکارانی که در این بخش فعالیت می کنند، دارای سایت هستند. به همین دلیل امکان خرید به صورت غیرحضوری و ارسال به سراسر کشور نیز برای شما فراهم شده است. خرید به کمک این سرویس باعث می شود تا شما تمام محصولات موردنیاز خود را در قالب یک سفارش و به صورت کلی با هزینه بسیار کم خریداری کنید. همچنین نگران ارسال نشدن لوازم خود نیز نباشید، زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند محصولات را برای شما ارسال کنند.

مطالعه بیشتر : خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر

قیمت خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

آیا میتوان به فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین اعتماد کرد؟

قیمت و همچنین تنوع محصولات در پاساژ علاالدین بسیار گسترده است و شما به صورت حضوری یا غیر حضوری می توانید محصولات خود را خریداری کنید. به دلیل همکاری بسیاری از شرکت ها در این پاساژ با کشورهای مختلف، تنوع محصولات همیشه باعث شده است تا با کمترین هزینه، بتوانید بهترین محصولات را خریداری کنید.

همچنین سالها تلاش و فعالیت در این حوزه باعث شده است تا پاساژ علاالدین به عنوان یکی از بزرگترین بخش های توزیع لوازم جانبی در ایران تبدیل شود. بیشتر افرادی که در شهرهای مختلف کوچک و بزرگ فعالیت می کنند و به دنبال خرید محصولات جدید هستند، به خوبی می دانند که این پاساژ ظرفیت زیادی برای خرید انواع لوازم جانبی دارد.

 فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به گشت و گذار و با صرف وقت بسیار کم، بهترین محصولات را خریداری کنید. توجه داشته باشید که شرکت های فعال در این بخش، به خوبی می دانند که استفاده از تجهیزات جدید در این حوزه چقدر اهمیت دارد.

آیا میتوان به فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین اعتماد کرد؟

فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین با کمترین قیمت

همکاران محترمی که در این حوزه فعالیت می کنند، می توانند با خرید کلی از ویژگی های بسیاری بهره مند شوند. همچنین می توانند بسته به فناوری ها و موبایل های جدیدی که وارد بازار شده است، لوازم جانبی باکیفیتی را تهیه کنند. این موضوع در بازارهای رقابتی اهمیت زیادی دارد. کیفیت و قیمت مناسب، فاکتورهای هستند که می توانند سبب موفقیت شما در فروش لوازم جانبی شوند.

همچنین اگر به دنبال راه اندازی یک آنلاین شاپ هستید می توانید از خدمات ما استفاده کنید. راه اندازی یک آنلاین شاپ به کمک فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین اجناس بازار را جمع آوری کنید. این موضوع علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمدی شما، سبب افزایش قدرت خرید شما نیز می شود و برای شروع کار گزینه بسیار مناسبی است.

مطالعه بیشتر :خرید عمده کیبورد

چرا باید از خرید عمده لوازم جانبی موبایل علاءالدین استفاده کنیم؟

هر ساله، گوشی های هوشمند جدید و فناوری های نوینی در این حوزه تولید و عرضه می شوند. به همین دلیل افراد نیازمند استفاده از لوازم جانبی جدیدی هستند. به عنوان مثال هر گوشی، گارد و گلس مخصوص به خود را دارد. شما با خرید عمده لوازم جانبی موبایل علاءالدین می توانید نیازهای مربوط به مشتریان خود را رفع کنید.

از دیگر ویژگی های مهم در این زمینه، امکان خرید از راه دور می باشد. شما می توانید به کمک سیستم فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین، لوازم خود را بدون مراجعه حضوری خریداری کنید. توجه کنید که این پاساژ به صورت تخصصی بر روی لوازم جانبی و لپ تاپ، فعالیت می کند و می تواند سبب راحتی شما در خرید شود. همچنین تنوع اجناس باعث شده است تا شما بتوانید هر نوع لوازم جانبی، مانند هدست، هندزفری، ایرپاد، گلس، گارد موبایل و تبلت را در این پاساژ پیدا کنید. تنوع محصولات و کیفیت ویژه آنها سبب می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید محصولات خود را پیدا کنید.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین

اگر یک فروشگاه لوازم موبایل و لوازم جانبی دارید، می توانید با ثبت سفارش و فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین تهران بهترین گاردها، گلس ها و همچنین گوشی های موجود در بازار را پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنید. این بخش برای همکاران ما در سراسر کشور ایجاد شده است. به همین جهت این پاساژ پلی است تا بتوانید بهترین محصولات را با کمترین قیمت در شهرستان در اختیار داشته باشید.

 

مطالعه بیشتر : خرید عمده موس

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping
X
0
    0
    خرید شما
    کارت شما خالی می باشدبازگشت به فروشگاه